2020 Ghjurnata Internaziunale di l'Infermiere

 

TIGERNU hà donatu zaini à l'uspidale lucale di u Internaziunale Ghjurnata di l'infermiera , 12th Maghju, apprezzemu sinceramente tutti i duttori è l'infirmieri chì si sforzanu di finisce e cumpetenze di sopravvivenza COVID-19 in Wuhan .la zona cun situazione più stretta.

 

Quandu parlemu di a missione di una impresa, a responsabilità hè più impurtante. Tuttavia, ùn hè micca faciule operà a missione in tutti l'aspetti .Per TIGERNU, u primu passu chì duvemu fà hè di pruduce u pruduttu di alta qualità, da u tessutu à l'accessori, ogni dettaglio simu strettamente ispezionati, perchè hè u pruduttu chì a ghjente aduprà in a vita d'ogni ghjornu spessu, duvemu garantisce u pruduttu guadagnatuT ferite a so salute, è pruvate à u nostru megliu per innuvà u cuncepimentu, chì pò purtà più comodità.

 

Avemu gudutu di bona reputazione nantu à a qualità è u disignu, quandu a ghjente hà ottenutu u saccu TIGERNU, ponu truvà una differenza evidente paragunatu cù l'altri prudutti, fidemu chì u spiritu artigianale di a Cina serà ereditatu bè in e nostre generazioni.图片2

 

 

 

 

 


Tempu di posta: Maghju-15-2020