Problemi caldi sociali

TIGERNU hà iniziatu à travaglià in successione di recente, è hà implementatu rigorosamente e esigenze di i dipartimenti di u Comandamentu di Prevenzione di Virus in Guangzhou, è hà realizatu a rilevazione di a temperatura, i salubrità è a disinfettazione, è a registrazione di ritornu per u persunale riparatu.

U librettu di prevenzione di Coronavirus hè publicatu in l'area di a fabbrica, suggerendu chì u persunale di riimpiegu duveria rinfurzà a prevenzione è u cuntrollu, capisce più cunniscenze sanitarie, migliurà a cuscenza di a salute publica regiunale, è dumandemu à tutti i persunali chì duvessinu purtassi maschera.

Avemu da trattà bè a prevenzione di virus, è ùn pudemu micca piantà l'operazione di a cumpagnia. Tuttu u persunale di TIGERNU ùn hà micca rilassatu a so attenzione contr'à u virus per un mumentu. A prevenzione di u virus corona hè l'obligazione cumuna è a responsabilità di tutta a sucietà, cusì hè l'operazione d'impresa. Questa hè a responsabilità per u paese, per a sucietà, per a famiglia, per a cumpagnia è per i clienti.

Dapoi a fine di l'annu scorsu, certi impiegati ùn sò micca tornati in casa per e vacanze di l'annu novu cinese, in particulare u dipartimentu di produzzione, chì guida l'usina è hè rispunsevule di a logistica è di a consegna. Da u scoppiu di u coronavirus à a ripresa di a produzzione, hà risolvutu efficacemente vari prublemi da u dipartimentu di vendita è marketing.

Infine, vuleriamu dà un salutu à tutti i nostri persunali è clienti chì si primuranu è sustenenu u sviluppu di TIGERNU. Simu tutti bè. Grazie per a vostra preoccupazione. In l'annu novu, seremu inseme è scunfiteremu u coronavirus.

News 2 .1 News2.2


Tempu di posta: Mar-19-2020