Cosa hè accadutu durante u tempu speciale?

TIGERNU hè una famosa marca di sacchetti in Cina, è hè u primu produttore in Cina à presentà u cuncettu di borsa antifurto. Dapoi u scoppiu di u coronavirus, avemu pigliatu e misure efficaci per garantisce l'offerta urgente per u nostru mercatu principale. Attualmente, a capacità produttiva hè stata completamente ripristinata, ma e vendite sò state influenzate da l'espansione cuntinua di a situazione d'oltremare di coronavirus .

In u grande "campu" di a fabricazione di a Cina, l'imprese chì producenu i sacchetti ghjunghjenu rapidamente à a capacità produttiva è dissolvenu i rischi in virtù di u cuntrollu di a catena di fornimentu. Ma ci sò ancu alcune industrie, l'imprese sò di fronte à una grande pressione. Sicondu i rapporti mediatici pertinenti: in Dicembre 2019, u novu indice d'ordine di l'industria manifatturiera di a Cina era di 51,2%; in ghjennaghju 2020, era 51,4%; di ferraghju, u numeru hè calatu significativamente. Da una parte, hè a consegna di i primi ordini, da l'altra parte, hè a garanzia di novi ordini. L'imprese anu bisognu di vultà à u travagliu, è più impurtante, anu bisognu di tene abbastanza stock è capacità di produzione. In listessu tempu, ci sò parechje annullamentu di l'ordini per via di u coronavirus.

Avemu capitu chì a Cina hè u più grande paese cunsumadore in u mondu, a dumanda di u mercatu esiste sempre, è a dumanda genera vitalità. U virus hè cum'è una sfida, Tigernu hè in via di lotta.


Tempu di posta: Mar-30-2020